Forum  Strona Główna


BMW seria 5
 

Drganie kierownicy w e34.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Mechanika
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafi V8
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa\Żnin

PostWysłany: Wto 22:23, 02 Cze 2009    Temat postu: Drganie kierownicy w e34.

Witam wszystkim mam dziwną przypadłość ze swoim maleństwem, a mianowicie chodzi o to ze drży mi kiera od prędkości 140 km w górę i tylko podczas swobodnej jazdy, przy hamowaniu nie występują żadne drgania. Opony wywarzone, zbieżność ustawiona. Autko było na trzepakach. Wahacze, drążki dobre, nie ma żadnych luzów. Kto wie z was gdzie może tkwić problem??? Wiem, że tarcze nie mają nic wspólnego ze swobodną jazdą, ale dodam ze wszystkie tarcze i klocki nowe. Jeszcze jedna dziwna przypadłość to, że jak wpadnę w jakąś dziurę lewym przednim kołem, albo jak podjeżdżam tym kołem pod jakiś krawężnik to słychać dziwny stuk. I czy zakładając, że byłby walnięty amor to czy może występować owe drżenie kierownicy???
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diesel
użytkownik forum
użytkownik forum



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Śro 10:30, 03 Cze 2009    Temat postu:

ostatnio rozwiązywałem identyczny problem w e34. Okazało sie,ze był luz na przekładni kierowniczej. Wymieniłem przekładnie i po problemie. Czas wymiany - godzinka , koszt używanej przekładni 100zł, regeneracja uszkodzonej od 200 do 300zł Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi V8
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa\Żnin

PostWysłany: Śro 12:25, 03 Cze 2009    Temat postu:

No dobra kolego ale czy luz na przekładni może mieć coś wspólnego z waleniem w lewym kole podczas wpadnięcia w jakąś dziurę, albo przy podjeżdżaniu pod jakiś krawężnik???

Ps. Dzisiaj jadę na sprawdzenie samych amortyzatorów, więc dam znać co wyszło na badaniu.


Ostatnio zmieniony przez Rafi V8 dnia Śro 12:28, 03 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diesel
użytkownik forum
użytkownik forum



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią 12:13, 05 Cze 2009    Temat postu:

oczywiście,ze tak. Szczególnie jak pokonujesz krawężnik czy dziure na skręconych kołach.Jak będziesz robił przegląd zawiechy sprawdz też stan łączników stabilizatora.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi V8
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa\Żnin

PostWysłany: Pią 12:54, 05 Cze 2009    Temat postu:

Amorki dobre i luzów na łączniku stabilizatora brak. Stwierdziłem ze chyba rozbiorę cały amor i sprawdzę dokładnie co go boli od środka, słyszałem, że może być walnięta guma McPhaersona, ale żeby to podobno zdiagnozować to muszę wyciągnąć cały amorek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
diesel
użytkownik forum
użytkownik forum



Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 71
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Nie 20:43, 07 Cze 2009    Temat postu:

raczej nie obstawiałbym na amorek. Ale oczywiście sprawdz jak masz mozliwość.

Ostatnio zmieniony przez diesel dnia Nie 20:44, 07 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rexman
Moderator



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Sob 1:43, 13 Cze 2009    Temat postu:

Pozamieniaj koła miejscami.

Ostatnio zmieniony przez rexman dnia Sob 1:47, 13 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi V8
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa\Żnin

PostWysłany: Nie 12:54, 14 Cze 2009    Temat postu:

Kolego pozamienianie kół nic tu chyba nie pomoże. Jak na razie to nie wiem, co boli moje maleństwo, bo nie mam, kiedy do niej zajrzeć. Jak zdiagnozuje problem i go usunę to opiszę wszystko, co i jak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafi V8
Moderator



Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa\Żnin

PostWysłany: Sob 21:54, 07 Lis 2009    Temat postu:

A jednak winą drżącej kiery i owych stuków w lewym przednim kole okazał się łącznik stabilizatora. Po wymianie problem znikł i znowu mogę śmigać z zadawalająca prędkością… Cool Cool Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rexman
Moderator



Dołączył: 13 Maj 2007
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Irlandia

PostWysłany: Nie 2:23, 08 Lis 2009    Temat postu:


Rafi V8 napisał:
A jednak winą drżącej kiery i owych stuków w lewym przednim kole okazał się łącznik stabilizatora. Po wymianie problem znikł i znowu mogę śmigać z zadawalająca prędkością… Cool Cool Cool


Nie chwaląc się, ja "te" rzeczy powymieniałem profilaktycznie wcześniej. Cool
Jednak okazało się, że niepotrzebnie.
Miałem za to "inne stuki". Wymiana wahaczy pomogła.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Główna -> Mechanika Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin