Autor Wiadomość
rexman
PostWysłany: Czw 23:26, 05 Mar 2009    Temat postu:


Rafi V8 napisał:
Co do Saaba to kolego nie wiem, ale na tyle co się orientuje to właśnie BMW było prekursorem kokpitu zwróconego w stronę kierowcy w samochodach osobowych. Jeśli chodzi o ciężarówki i autobusy to moim zdaniem kokpit skierowany w stronę kierowcy to jest to cos normalnego, ułatwiającego prace kierowcą.


Nie przeczę, że Saab się zapatrzył na BMW. Wink
Rafi V8
PostWysłany: Czw 22:25, 05 Mar 2009    Temat postu:

Co do Saaba to kolego nie wiem, ale na tyle co się orientuje to właśnie BMW było prekursorem kokpitu zwróconego w stronę kierowcy w samochodach osobowych. Jeśli chodzi o ciężarówki i autobusy to moim zdaniem kokpit skierowany w stronę kierowcy to jest to cos normalnego, ułatwiającego prace kierowcą.
rexman
PostWysłany: Śro 21:17, 04 Mar 2009    Temat postu:


Rafi V8 napisał:
Co do kokpitu zwróconego w stronę kierowcy to nie rozumiem, dla czego od tego odeszli. Była to jedna z cech, która wyróżniał BMW.


Nie wiem jak dziś, ale jeszcze do niedawna Saab miał też nachylony kokpit w stronę kierowcy. Wink (niektóre ciężarówki i autobusy też, ale to tak nawiasem). Wink
Rafi V8
PostWysłany: Śro 14:22, 04 Mar 2009    Temat postu:

Co do kokpitu zwróconego w stronę kierowcy to nie rozumiem, dla czego od tego odeszli. Była to jedna z cech, która wyróżniał BMW.
bmwe34
PostWysłany: Śro 10:06, 04 Mar 2009    Temat postu:

Ciekawy jestem kiedy BMW powróci do kokpitu zwróconego w kierunku kierowcy tak jak to było np w e34, e28 itp. Taki motyw jest super.
rexman
PostWysłany: Śro 3:46, 04 Mar 2009    Temat postu:


bmwe34 napisał:
Zgodze się z Wami. Chodziło mi o auta w ostatnich latach które były do siebie bardzo podobne, niekoniecznie BMW. Stare modele można było poznać bez problemu były bardzo charakterystyczne.


Zgadza się,zwłaszcza po 2000r. te linie wszystkich samochodów zaczęły się zacierać.
Jednak ciężko będzie BMW "uciec", bo gdy tylko koncerny niemieckie coś wymyślą ładnego, to inne "zapożyczają" sobie po troszkę z designu poszczególnych w/w. Sad

Póki co kokpit kierowcy w BMW nadal jest "kredensowaty".
Pewnie zostawią sobie opcję jego zmiany na póżniej.Być może, że coś nawet robią w tym kierunku.Wtedy znów będą się zachłystywać "nowym" designem.
Wiemy z obserwacji, że moda wraca. Wink
bmwe34
PostWysłany: Wto 23:10, 03 Mar 2009    Temat postu:

Zgodze się z Wami. Chodziło mi o auta w ostatnich latach które były do siebie bardzo podobne, niekoniecznie BMW. Stare modele można było poznać bez problemu były bardzo charakterystyczne.
Rafi V8
PostWysłany: Wto 21:09, 03 Mar 2009    Temat postu:


rexman napisał:

bmwe34 napisał:

Teraz każdy producent chce zaskoczyć nowoczesnym design'em bo za dużo auta były do siebie podobne.


Powiedział bym, że właśnie kiedyś nie było problemu rozróżnić dany model samochodu nawet z daleka. Cool


Zgadzam się z Tobą kolego Cool
rexman
PostWysłany: Wto 20:20, 03 Mar 2009    Temat postu:


bmwe34 napisał:

Teraz każdy producent chce zaskoczyć nowoczesnym design'em bo za dużo auta były do siebie podobne.


Powiedział bym, że właśnie kiedyś nie było problemu rozróżnić dany model samochodu nawet z daleka. Cool
bmwe34
PostWysłany: Wto 9:28, 03 Mar 2009    Temat postu:

DO nowego modelu trzeba się przyzwyczaić. Gdy na rynku pokazała się e65 wszyscy głośno krzyczeli że to, że tamto ... a po lifcie jakoś ucichło i większości się podoba. Model po latach dostaje pozytywną opinię.
Teraz każdy producent chce zaskoczyć nowoczesnym design'em bo za dużo auta były do siebie podobne.
rexman
PostWysłany: Pon 23:20, 02 Mar 2009    Temat postu:

Albo już przywykliśmy do obecnych trendów w motoryzacji,albo designerzy stanęli przed ścianą możliwości.
Pamiętam lata 90-te,kiedy każdy nowszy model był co raz ładniejszy i nie było przeciwników nowych sylwetek (z tego co pamiętam).
Nie powiem,sylwetka niczego ale na kolana nie rzuca.Pewnie jazda takim cackiem na pewno zrobi na użytkowniku dużo większe wrażenie.
Jednak poważnym minusem jest cena - nie na moją kieszeń. Sad
Rafi V8
PostWysłany: Pon 23:04, 02 Mar 2009    Temat postu:

Kicha, Kicha i jeszcze raz Kicha. Najbrzydsza piątka jaką dotychczas zaprezentowano. Zresztą jak dla mnie produkcja piątki powinna się zakończyć na e34. Te modele są po prostu najpiękniejsze i ponadczasowe.
bmwe34
PostWysłany: Pon 13:29, 02 Mar 2009    Temat postu: BMW serii 5 (F10)

Nowe BMW serii 5 (F10) Rozpoczęcie sprzedaży spodziewane jest w czwartym kwartale 2010 lub na początku 2011 roku.

Nowa piątka podoba mi się i to nawet bardzo. Ciekawym pomysłem jest Concept 5 Series Gran Turismo pokazany w Genewie. To tak jakby mniejsze X6. Zauważcie bardzo duże "nerki" w nowym modelu. Auto z takim przodem wygląda bardzo agresywnie.

Więcej na temat BMW serii 5 Gran Turismo Concept

Film PREZENTACJA z Monachium BMW 5 GT.
rexman
PostWysłany: Czw 0:17, 02 Paź 2008    Temat postu:

I po troszkę z Audi... Confused
Szkoda,że fotek ze środka nie ma. Sad
bmwe34
PostWysłany: Pon 11:38, 11 Sie 2008    Temat postu:

trochę duże nerki ma...

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group